Cat Power-Maybe Not


Youtube user Pindarodge re-made my video in HD! http://www.youtube.com/watch?v=pluctsyIZhI&feature=channel_video_title.

25 Responses to “Cat Power-Maybe Not”

  1. Zachery Stocker  on May 13th, 2013

    right its an epic video and i hate most mash ups and the creator made it work awesomely

    Reply

  2. FuddyDuddyJudge1  on May 13th, 2013

    Get the album. Its my 2nd favorite of the 9 (+). “Thinkin’ bout”, featuring Handsome Boy Modeling School and her is beyond words………….blerp……

    Reply

  3. paul wright  on May 13th, 2013

    I have finally found my musical home,Cat,you take my breath away.

    Reply

  4. Gabriella Correa Costa  on May 13th, 2013

    Ouvir e chorar….

    Reply

  5. satbir129  on May 13th, 2013

    dont take it down as i have no intention to view the hd video and like this one just fine lol

    Reply

  6. MeganAK94  on May 13th, 2013

    doesnt have to be HD uhh hello ever heard of Lana Del Rey, pixels and old footage give the video a feel of nostalgia with sadcore indie music

    Reply

  7. 970ronaldo  on May 13th, 2013

    Video quality is not disturbing to me. I’m from the Super8 and VHS age…
    Music and the lyrics are so beautiful and only this counts.

    Reply

  8. MoreThenMeetsTheEyes  on May 13th, 2013

    Everyone shut up! this video is beautiful!! If you have a problem click the HD link! P.S Love the movie choices!

    Reply

  9. TexasasshaT  on May 13th, 2013

    LOL TOOL

    Reply

  10. TexasasshaT  on May 13th, 2013

    sup queer

    Reply

  11. Chris Dante  on May 13th, 2013

    Life (episode 20,season 2) made me come here…

    Reply

  12. deftonestoadies  on May 13th, 2013

    btw check out ruby throat and maple bee if ya like chan

    Reply

  13. deftonestoadies  on May 13th, 2013

    i get what ur saying and yeah absolutely agree…btw xerces is my fav song off S.N.W. now off ko yoi no yokan id have 2 def go with entombed….jim jarmusch kicks ass 2….u should make a vid 2 entombed that would be killer!!

    Reply

  14. MakerInMotion  on May 13th, 2013

    Cat Power and Deftones are very different in genre, but not in expression. They’re both genuine. I’m a big Toadies fan as well. I love any music that has sincerity. Music that was made as personal expression rather than as a means to an end is what gets me hard. If they’re faking their love for it, that will seep into the music and ruin it for me. So Cat Power and Deftones might sound vastly different, but they’re coming from the same place in a way. You and I just have the ears to hear it.

    Reply

  15. deftonestoadies  on May 13th, 2013

    u made the deftones xerces video didnt u?…i thought i was the only person on earth that could love both chan and the tones

    Reply

  16. Hellyeah0036  on May 13th, 2013

    Hard Candy !!

    Reply

  17. Sain acus  on May 13th, 2013

    I really like the video, doesn’t matter about the quality. It has emotion to it, that’s what counts.

    Reply

  18. MakerInMotion  on May 13th, 2013

    THANK YOU! I’m the first to admit it looks like shit. I have no skills. But some dude who knows his shit and liked the video was nice enough to make an HD version and I put a link to it right below the video. How hard is it to click a link?

    Reply

  19. tohaovershell  on May 13th, 2013

    People are such spoiled brats now a days
    Ooohh! i can’t see the pores on my favourite character’s faces!! Blurry!! OMG! NO!
    i actually like the video, shut up

    Reply

  20. bubbyimissyou  on May 13th, 2013

    did i just see a Donnie Darko clip? ^.^

    Reply

  21. MakerInMotion  on May 13th, 2013

    The only reason I still have this piece of shit up is to point people to the HD link in the description.

    Reply

  22. desiree deegaf  on May 13th, 2013

    FUCK this video… I mean, uhh hello HD potato.

    Reply

  23. jana phoenix  on May 13th, 2013

    Beautiful sync to one of my favorite songs. Tears. Thank you.

    Reply

  24. Hunter Carson  on May 13th, 2013

    I love this video – Cat Power mixed with images from Dead Man – whats not to like -)

    Reply

  25. Karolina Szczudło  on May 13th, 2013

    song of my life

    Reply


Leave a Reply